...

sobota, 13 lutego 2010

Co z tymi walentynkami?

Jedni je lubią, inni nie, ale nie da się ukryć, że zadomowiły się w naszym kraju na dobre. W związku z tym... wzięłam się do pracy i uszyłam kilka serduch dla bliskich mi osób.

 

 

To jedne z moich pierwszych serduszek. Nie są idalne, ale za to bardzo przyjemnie mi się je szyło - to relaksujące zajęcie!



Serduszka na tle pojemników na przydasie wykonanych z ...plastikowych butelek. Miały być słoje, ale chciałam coś lekkiego i na razie wymyśliłam takie - są całkiem pojemne i można ich ustawić dużo na niezbyt wytrzymałej półce;)

Wczoraj miałam urodziny - dostałam od mamy piękny pojemnik:



A od przyjaciółki niespodziankę ze Szkocji:

 

Nasiona - tak bardzo chciałabym już je wysiać, a tu za oknem śnieżyca i do wiosny daleko...
Na razie, zamiast w słońcu, grzeję się przy piecu;)

2 komentarze:

  1. Posyłam spóźnione życzenia urodzinowe! Spełnienia wszystkich marzeń:)
    PS Prześliczny prezent sprawiła Ci mama:)

    OdpowiedzUsuń