...

poniedziałek, 14 listopada 2011

Jeszcze poczekajmy...

Jeszcze się nie śpieszmy... do tej zimy;)



Piękna jesień trafiła nam się w tym roku. Szkoda, że niedawny mróz ogołocił już całkiem drzewa. Tak długo było złoto, świetliście, cicho.  Myślę sobie, że taką jesień to może i nawet dałoby się polubić...



Nie spieszy mi się do zimy, ale szyciowo utknęłam już w klimatach okołoświątecznych - sądząc po tym, co widzi się na blogach, to nie tylko ja;) Bardzo pomaga mi w tym mój nowy nabytek, z którego jestem jak na razie całkiem zadowolona:



Takie skrzaciki mi wyszły:






A to niezbyt udolna próba naśladownictwa:




Całkiem nieświąteczna kuchareczka:



I mój ulubiony aniołek, z którym nie mogłam się rozstać, ale który w końcu musiał pofrunąć do nowego domu:







Pozdrowienia dla stałych i  nowych Gości:)))

25 komentarzy:

  1. witam koleżankę od maszyny ;)
    a skrzaty super
    nieudolna ponoć wersja naśladowcza super i muszę Ci powiedzieć, że ja właśnie wypycham swoją wersję :)
    jutro go pokażę :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje skrzaty to mistrzostwo świata, a w ostatnim jestem zakochana, za rajtuzy w kropeczki i śliczne skrzydełka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie ostatni aniołek to mój faworyt:)))oj zakochana w nim jestem!Dziękuję raz jeszcze!cudeńka tworzysz:) to zdjęcie z fotelem...piękne!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na blogu też już świątecznie i cieszę się bo może zdążę w tym roku z wszystkimi planami;-))) bo wcześnie zaczęłam. U Ciebie też skrzaciki widzę i jestem zachwycona. Są śliczne i bardzo ale to bardzo świąteczne i to jest super. Kolory i materiały dobrałaś bajecznie.
    Podziwiam z całego serca.
    Całuski
    Dana

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekne skrzaciki, kuchareczka i ogolnie wszytsko!! masz talent! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy się ogląda Twoje anioły, skrzaty, śpiochy, grube kucharki i chude laseczki to nie sposób mieć smutną minę. Tak pozytywnie nastrajają. Seria okołoświąteczna cudownie energetyczna, kolory i wzorki obłędnie dobrane. Ale ja i tak pozostaję wierną fanką "pani od fizyki". Ściskam mocno, także od Oli i Kiki ;). Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze nie sposób odmówić twoim pracom perfekcji w każdym detalu, więc proszę nie być taką skromną. :) Cudne te wszystkie one i oni, a maszyna mam nadzieję posłuży dzielnie w tworzeniu ich następców...
    Pozdrawiam, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moge patrzeć na te skrzaty i jeszcze raz patrzeć. cudowne w każdym detalu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! a mi sie właśnie podoba najbardziej ta nieudana próba naśladowcza ;)) ekstra jest! i te gatki!! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Extra!!!!! I maszyna i Twoje szyciowe poczynania. Ja poproszę takie skrzaty do pomocy bo mam dużo do zrobienia :P
    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Twoje wytwory nie mogę się napatrzeć!!!Ostatni aniołek zachwycił moje serducho!!!Chociaż kuchareczka też niczego sobie!Gratuluję nowego nabytku - nich Ci służy jak najlepiej:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatni jest super !!!!! ale żeby aż tyle naraz naszyć ?????? ło mamuńciu !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Agniesiu, fotel, liście, słońce, rozmarzyłam się. Chętnie wymościłabym sie w nim z cieplutkim pledem. Bardzo mi to jest ostatnio potrzebne.
    Maszyny-zazdraszczam. Miałam ją kupić w wiadomym sklepie i jak już polazłam-nie było. O mało na sierotku sklepu się nie rozpłakałam. Byłam zła na samą sienbie. Ale co się odwlecze to nie uciecze. Jeszcze ją przydybam.
    Twoje Aniołki podziwiam niezmiennie i te, które witają w gości w moich progach wciąż wywołują uśmiech na mojej twarzy.Dziękuję Ci kochana jeszcze raz z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszko,dziękuję.
    Jestem zachwycona (wiesz czym :-)) i nie mogę się doczekać kiedy wszyscy ujrzą Twoje dzieło i wybałuszą oczyska.

    Aniołki cudownie chwytają za serce.
    Jesteś niesamowicie zdolna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są, bez dwóch zdań! A jesienne klimaty to ja kocham od bardzo dawna. No bo gdzie byś taką orgię kolorów i ciszę przy tym znalazła, jak nie w jesiennym pejzażu? Buziaki zostawiam, rozgrzane jesienną paletą barw, ciche i łagodne, jak jesienne powietrze. ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczne skrzaty:) ja tez juz tesknie za tym swiatecznym klimatem i z przyjemnoscią ogladam takie fotki;)pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ miód lejecie na moje serce:)
    Dzięki wielkie, dziewczyny!
    Kasia, ja podchodziłam do tego trolla świątecznego jak pies do jeża, poprawiałam tę formę i poprawiałam, a i tak nie wyszło to, co chciałam...
    Kajka - na pewno jeszcze sobie tę maszynę kupisz, ja się na nią czaiłam od kiedy przeczytałam gdzieś w necie, że całkiem dobrze szyje, a cena w sam raz dla takiej amatorki jak ja;) Upolowała mi ją moja przyjaciółka, a raczej jej mąż, który koczował pod sklepem w dniu dostawy;)
    Dziękuję Wam wszystkim za odwiedziny i komentarze, pozdrawiam bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana ależ ślicznoty same. Skrzaty są cudne nieziemsko, wcale bym się z nimi nie rozstała (zresztą ze świątecznym Aniołem też :)). Niechby święta były cały rok!
    Kuchareczka pięknie w kuchni u Ciebie wygląda, muszę sobie taką kiedyś sprawić i powiesić na drzwiach do lodówki ;)
    A ten niby nieudany !!, jest po prostu rewelacyjny!
    Maszyny gratuluję, na pewno wykorzystasz wszystkie jej możliwości :)
    Buziole 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko, podziwiam Twoją cierpliwość...

    OdpowiedzUsuń
  20. SA PRZEŚLICZNE JESTEM ZAUROCZONA ...
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozwól, że zagoszczę w Twoim świecie- mamy podobne pasje. Twój ogród jest piękny, a Twoje prace będą dla mnie inspiracją. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te Skrzaciki, oj piękne :)
    To znów ja zwabiona ich urodą i świątecznością :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ROZDAJEMY PREZENTY!!!
    Chcemy, żebyście się cieszyli razem z nami …,sprawiły to dwie okazje.Pierwsza to: właśnie minął rok od powstania naszego portalu, tak, tak dokładnie 14 listopada 2010 r. Kobiece Pasje pojawiły się po raz pierwszy w sieci; Druga z kolei to: nadchodzące najpiękniejsze Święta roku; a więc czas pomóc trochę Mikołajowi …
    Zapraszamy na CANDY http://www.kobiecepasje.pl/?p=1853

    OdpowiedzUsuń
  24. No cudne są!!Nieudolna próba..? no nie one są piękne!! Ja od wczoraj też mam skrzata:-) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń